Lillhärdal❤️

Heeeye!
I helgen har jag varit uppe i Lillhärdal hos Lucas!
Till en början skulle jag tagit bussen upp dit men sen lyckades han övertala mig att ta epan upp dit!
Det är 8 mil ungefär och under dom 8 milen hade jag ingen service alls!
Att åka dit var ganska läskigt,det var fredag den 13:onde och bara skog hela vägen. Jag var rädd att epan skulle gå sönder eller att jag skulle råka köra av vägen!
Men allt gick jätte bra och jag var nervös i onödan!
Så i helgen har jag varit med Licas och hans familj, sen var vi även med Sven.
Idag när jag skulle åka hem började det snöa där uppe, först var det bara små flingor men sen blev dom väldigt stora!
Jag är sjukt GLAD över att jag fick just denna epa, jag älskar den och den fungerar precis som den ska!
Många har klagat på den och säger att den är alldeles för hög,alldeles för slö,fult kapad med mera...
Jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om ni inte tycker om min epa! För det gör jag, och tycker ni inte om den så behöver ni inte åka med heller...👍🏻


Helgen har varit jätte mysig och jag fick äntligen träffa Lucas igen❤️

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: