Två veckor kvar!✌️

Heeeye!😘
Idag åkte jag till Mora och shoppade lite med underbara Kaozelie!❤️ Har ALLTID sååå kul när jag är med hon!😘
Hon fattar nog inte hur GLAD jag är för att vi träffades!✌️
Alltså hon är som en syster och samtidigt som en  bästis!💋 hon är rolig,snäll och super söööt!😍

Nästa vecka är sista "riktiga" skolveckan på denna termin! Såååå himla taggad på sommarlov just nu!
Haha men vem är inte de??😂
Tycker att denna termin har gått väldig fort ändå, tyckte det var nyss som jag tänkte där vid jul att nu har jag en hel termin kvar i 8:an! Men nu är det bara två veckor kvar!!!😄😍 och jag känner att sommarlovet kommer att gå VÄLDIGT fort och snart är vi störst på skolan!👌
Kommer ihåg hur man tyckte att alla högstadiebarn var läskiga när man gick i typ 1:an ända upp till 6:an!😂 haha men nu snart är det vi som är störst och de som är minst nu är rädda för oss...



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: