Helgen😘

Heeeye!
Nu Àr tyvÀrr denna helg slut... Men den har varit sÄÄÄ himla kul!
Jag och Linnea Ă„kte upp till Jenkan o Stina i fredags. 
Jag har som "tradition" att bada ute första gĂ„ngen i Maj varje Ă„r, sĂ„ i fredags kvĂ€ll Ă„kte jag,Linnea och Jenkan ner till en strand och badade! 


Haha lite suddiga bilder men jaja....

IgĂ„r var vi inne pĂ„ Sveg, tittade pĂ„ fotboll,Ă„t godis och spelade nĂ„got "spel" med en enkrona. 
Senare pĂ„ kvĂ€llen tittade vi pĂ„ skrĂ€ckfilm... Eller "skrĂ€ck" dom var inte lĂ€skiga...😕 kan nĂ„gon sĂ€ga en bra skrĂ€ckfilm jag kan titta pĂ„ som jag blir rĂ€dd av! Hittar inga sĂ„nna lĂ€ngre!

Idag Äker vi hem igen men vi tar den sena bussen denna gÄng.
Fick en frÄgor pÄ ask om min blogg igÄr, och jag kan göra det men inte förrÀn jag kommer hem.



Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: