20 saker om mig😂

Heeeye!
Tänkte göra en 20 saker du kanske inte visste om mig.... 

1.jag heter Elisabeth i andra namn.
2.lyssnar på musik hela tiden!
3.favorit ämnet i skolan är SO!
4.ÄLSKAR att åka Mustang o Volvo!😍
5. är ganska bra på att åka longboard...
6.gillar inte godis speciellt mycket😂
7.chips och glass ska de va!
8.Mitt efternamn kommer från Estland.
9. 3 är favorit siffran!😂✌️
10. ÄLSKAR färgerna gul,lila och blå😍
11.bästa vänner= Linnea,Otto,Kaozelie,Jenkan,Fanny,Alva,Alva, Saga & Engla!😘
12.vill vara 01:a
13.kommer ta AM-kort när jag fyllt 15😘
14.Eddie Meduza ska det va i raggarbilen!😍👌
15. Favorit mat= sushi✔️
16.gillar INTE fikabröd!
17.Älskar att åka båt!
18.har åkt flygplan en gång...eller två, åkte till Malta och hem igen✌️
19.Jag kan INTE sjunga men gör det hela tiden ändå!😂😂👌
20. Min Lucas är UNDERBAR!😍❤️

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: