STOCKHOLM!<3

Heeeeje!
-Nu har jag kommmit hem från Stockholm! 
Det har varit helt toppen! Jag är sååå GLAD att Alva fick följa med dit!
Vi har firat midsommar men då gjorde vi inte så speciellt mycket annat än att äta för vädret var sämst så vi kunde inte va ute och göra något. Men resten av dagarna var helt underbara och för det mestadels så var det sol.
Vi var på grönan i lördags men det har jag redan sagt och visat några bilder från.I söndags var vi i Gamla stan men det har jag också redan sagt!:D
Det var tänkt att vi skulle åka hem i måndags men det blev att vi åkte hem igår! Vi badade nere vid stranden i måndags och tog några bilder!<3
 
TACK ALVA FÖR ATT DU FÖLJDE MED OCH GJORDE DENNA HELG SÅ HILMLA GRYM!<3
1 Johanna skriven

Så mysigt det ser ut! Vilken strand är det? :)

Svar: Ja det var de också!😊 haha jag vet inte riktigt om den har något namn men den ligger i Svinninge om du vet var det ligger.😊
Julia Linhein

2 Linnea skriven

Så sommrigt och härligt!

Svar: Haha jaaa!😍
Julia Linhein

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: