Orm-ön!😍

Heeeye!
Igår fick jag äntligen min iPhone 6!😀😄 sååå himla glad! 
Jag vet inte om jag sagt det men när jag var i Stockholm sist råkade jag tappa mobilen i golvet så skärmen slutade fungera, den sprack aldrig men vela inte fungera.

På torsdag åker jag,Kaozelie och en till ner med buss till Stockholm för på söndag åker vi ut på Orm-ön!
Det ska bli såååå himla skönt att vara där i helgen, det kommer att vara cirka 30 grader varmt! 
Det är sååå härligt att vara på Orm-ön för det är bara hav så långt ögat når, man får åka båt när man vill, vi badar hela tiden, fiskar och bastar!
Tyvärr finns det inte speciellt bra täckning där ute så kommer nog inte kunna vara så social på snapchat,instagram,Facebook,ask eller bloggen... Men det brukar funka ibland när man står högt uppe på ett berg och lutar sig ut över kanten.😂
Hoppas att ni har ett härligt sommarlov, synd bara att det inte varit så mycket sol men den kanske kommer nu!😘

Bilder från dagen!



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: