~LÄPPBALSAM~

Heeeje!
Igår köpte jag ett nytt läppbalsam, jag visste när jag köpte det att jag redan har alldeles för många men... Det var ju sååå gulligt!
En uggla! Jag ÄLSKAR ugglor dom är sååå himla fina och sööta!😍
Jag köper ett nytt läppbalsam nästan varje vecka, och jag vet inte varför!
Jag har väldigt många olika läpp-produkter....😂👍
Detta var ju VÄLDIGT intressant, hoppas att ni antecknar!😏

Jag har denna låda som är väldigt full och sen har jag en massa läppbalsam överallt i huset men också hos olika kompisar....
Det ser kanske inte så mycket ut men det är de! Det är 22 stycken i denna låda.
Haha detta kanske låter som värsta skrytet fast det är inte så jag menar. Jag samlar på läppbalsam tror jag!😏
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: