Snow camp

Heeeye!
I söndags var jag och min familj någon snow camp i Säfsen!👍🏻
Men Julia,vad är snow camp för något?
Snow camp är ett läger där man får lära sig volter och andra tricks. På vintern tränar man ute och får lära sig trixa på sin snowboard eller sina twintips (stavning).
Men på sommaren är man i ett hus som har massa olika studsmattor och tränar.
Vi betalade för ett pass i två timmar.
På några av studsmattorna hoppade man och skulle göra ett tricks ner i skumgummi (tror jag det heter😂)
På en annan fick man använda en låtsas snowboard som man spände fast på fötterna och försökte lära sig tricks med.
Det var såååå himla roligt och jag lärde mig äntligen att göra framåt volter! 
När jag provade på studsmattan hemma så kunde jag dock inte....😂
Om ni vill se videos så finns det på mitt ena instagram konto (lule_00) kontot är privat men jag godkänner de flesta!
Bara denna bild jag hade...❤️
 


 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: