Hemma!❤️

Heeeye!
Igår kom jag hem från 12 dagar i Stockholm och ute på Orm-ön!
Det har varit 12 underbara dagar men nu är det väldigt skönt att vara hemma.

Idag har jag varit i Mora och umgåtts med Plupp. (Tänker inte säga vem Plupp är än.)
Vi åt glass på glassbåten och sen bjöd jag på Donken lite senare på kvällen.
Innan jag träffade Plupp var jag med Kaozelie, vi gick och åt pizza!
Hon är både som en syster och som en jättebra vän! Vi kan prata om saker med varandra och vi vet att dom stannar mellan oss. 
Vi har alltid kul ihop, oftast lyckas jag göra bort mig och då börjar hon skratta!
Haha hennes skratt smittar av sig så himla mycket eftersom det är så himla gulligt!❤️ Man kan inte låta bli att skratta när man hör henne skratta!


Några av er kanske har sett att Plupp står med på min ask, och nån gång har Plupp varit med på snap också...😂 
Många av er har frågat mig, vem är Plupp? Haha jag har svarat att det är hemligt flera gånger!😂
Men igår skrev jag ut de på ask... Så är ni nyfikna så får ni kolla där!🙈


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: