Folkrace

Heeeye!
Idag har jag och min familj varit och tittat när pappa och hans kusin kört folkrace! Det var en av pappas födelsedags presenter och nu är han sååå nöjd!
Det var en av de bästa sakerna han har gjort sa han.
Ingen av dom vann men det viktiga var att dom hade ROLIGT iallafall!
Det blev två vinnare och en trea!😏

Pappa hade nummer 21 på sin bil och Magnus (pappas kusin) hade nummer 22.

Jag har många fler bilder från dagen men eftersom dom är på både pappa och Magnus så vill jag inte lägga upp dom utan att fråga.
Denna dag har varit TOPPEN!

Imorgon blir det att åka ut på Orm-ön igen, eftersom vi är där en hel vecka nu så ska jag försöka lägga ut inlägg på bloggen när jag får tid och internet, ingen bra motagning (stavning) där ute tyvärr.


Kram!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: