Slalomläraren Julia!

Heej!
Ledsen att det inte blivit någon uppdatering på några dagar, men jag har haft fullt upp med läxor och annat.

I helgen åkte jag snowboard och skoter, de var väldigt härligt! Snowboard har blivit mycket roligare tycker jag! Jag lärde mig att ta hopp men jag flög inte så mycket. Jag lärde mig även att ta en tjock box Vilket var väldigt nice! En Box är en platt Box som ligger på snön, den ska man åka över utan att ramla av. 

Idag har jag lärt Linnea att åka slalom! Det var hennes första gång på ett par slalomskidor och hon åkte jättebra! Vi började med ett åk i barnbacken men den klarade hon perfekt så vi tog stora liften och åkte upp till första avstigningen. Där åkte vi några gånger och sen åkte hon upp till avstigning två. Hon ramlade bara två gånger under hela kvällen!
Hon provade att ta några hopp och de gick bra! Hon åkte även högst upp i slalombacken utan att ramla vilket var väldigt bra!
Jag berättade hur man bromsar och hur man svänger och sen åkte hon helt själv! Jag fattar inte att de var hennes första åk! Hon var jätte duktig!
 
Ja men nu ska jag sova, är väldigt trött. Jag ska försöka hinna med att blogga under veckan!  Sov så gott! Kram Julia💋
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: