Nu är det helg!

Heej! Ledsen för att det inte blev något inlägg igår men jag hann inte.
Igår försökte jag lära en kompis att åka snowboard, det gick ganska bra! Hon var väldigt duktig för att vara första gången!

Idag hade vi hemkunskap igen på elevensval, vi gjorde rulltårta och den blev väldigt god!
Vi skulle hemföra en köpt rulltårta och en hemmagjord, det var en väldigt stor skillnad! Den vi gjorde själva var mycket godare.
Jag har även tittat klart på sesong 2 på Orphan Black, nu har dom inte gjort någon mer sesong. Det var den bästa serien jag sett!!
Har ni inte sett den? SE DEN! ni kommer att ÄLSKA DEN!




Nu är det fredag, som jag har längtat! I helgen ska jag träna på snowboard med en hyrd snowboardtränare som jobbar i Kläppen!
Jag SKA lära mig hoppa på brädan! 
Snart ska jag även få jobba i Fjätervålen igen! LYCKLIGAST!💋
Ha en trevlig KVÄLL!💋
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: