jag som politiker? haha ALDRIG:D

heeej!
Idag har jag åkt snowboard med Simon och hans två kompisar. Jag tränade på att hoppa och de gick inte så jättebra,jag lyckades aldig få någon bra fart på brädan för jag bromsade hela tiden.
Nu sitter jag och dricker te och äter en macka:)
 
Imorgon är jag typ ledig hela dagen! jag är med lite på idrotten sen ska jag och två från 7:an iväg på något som heter kulturombud (vet inte om de ska sitta ihop!).
Jag är både elevråd och kulturombud på vår skola/i min klass. Jag tycker att det är ganska roligt att kunna påverka saker. Vissa i min klass tror att jag kommer att bli politiker typ i socialdemokraterna eller i något eget parti. Jag håller INTE med!:D
 
Imorgon tänkte jag göra en "minst 10 frågor om mig sälv"!..... Ska bara tänka ut något som ni inte redan vet!
Nu ska jag gå upp och läsa tror jag, Cirkeln! När jag var mindre och fick den boken av mamma läste jag halva och sen blev jag alldeles livrädd och slutade läsa den. Nu hoppas jag att jag "tuffat" till mig! 
Godnatt! KRAM JULIA!<3
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: