Sidor från dagboken på Malta

Heeej!
Jag har ju berättat lite om hur det var på Malta, och som jag berättat så skrev jag dagbok där varje dag.
Hör ska ni få läsa några sidor ur den.
Detta är dagboken, ingen sådan medd stort lås och nyckel till utan bara en helt enkel. Denna bok fick jag av min moster Annelie några dagar innan vi skulle åka och jag ÄLSKAR den!
Jag skriver dock inte så fint och jag slarvade väldigt mycket när jag var där. Men denna första kväll när jag låg i sängen och skrev så var jag alldeles för ledsen för att orka skriva riktigt.
Det ska vara en till sida som hör till denna första dag men den visar jag inte. Utan jag visar några andra.

Båda dessa två sidor är från dag två.
Här kommer lite till.

En liten Palm till denna dag.

Emma var den ledare vi skulle ha från början men hon blev sjuk och därför var Johanna vår ledare tills Emma kom.


Detta var några sidor från dagboken i Malta, hoppas att ni ser och förstår vad det står, jag stavade inte speciellt bra där, fast det gör jag inte nu heller.
Så nu har ni fått läsa lite och hoppas att ni gillade detta inlägg.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: