Nu är det jul!🎄

Heeeye!
Idag fick pappa äntligen igång epan igen!🚜
I flera veckor har den krånglat och inte gått som den ska, sedan slutade den att gå helt!
Men idag fick pappa igång den och nu går den faktiskt riktigt bra igen!
Pappa bytte tändspole idag och nu hoppas jag verkligen att den ska gå som den gjorde förr!
Det skulle verkligen vara kul att kunna åka till Fjätervålen, Lillhärdal och andra ställen utan att den ska krångla och lägga av på ställen där jag inte har service på mobilen.
Jag ska provstarta den imorgon igen!👍🏻


Nu är det JUL!
Klockan är över 00:00 så nu är det äntligen 24:e december!😍                     Det luktar gran i hela huset och allt julpynt är uppsatt! 
Ikväll har jag drukit glögg och bara myst på framför tv:n.
Snart får man öppna alla julklappar! Äta all den goda julmaten och se på Kalle Anka!🎄
Hoppas att ni får en god jul! Kram!❤️🎄

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: