JullovđŸ€˜đŸ»

Heeeye!
Nu tar jag jullov!
Veckan har varit ganska chill, hela skolan har haft elevensval och jag hade Àlvdalska!
MÄnga tyckte att det var trÄkigt och att man inte lÀrde sig nÄgot men jag hÄller inte alls med. Jag lÀrde mig ganska mycket faktiskt Àven fast vi inte gjorde speciellt mycket.

Imorgon ska jag trÀffa nÄgra vÀldigt saknade vÀnner!
Det Àr helt sjuk att vi inte har tappat varandra med tanke pÄ att vi bor sÄ lÄng ifrÄn varandra som vi gör och vi pratar nÀstan aldrig i telefon eller pÄ andra sociala medier. Oftast gÄr det vÀldigt lÄng tid mellan gÄngerna vi trÀffas, allt mellan ett halv Är till ett Är och ÀndÄ Àr allt precis som vanligt nÀr vi trÀffas!
Vi hat sjukt roligt ihop och kan prata om allt!

För snart tvÄ Är sedan trÀffade jag dom för allra första gÄngen, vi klickade nÀstan direkt! DÄ bodde dom i Stockholm hos min mormor men sedan efter ungefÀr ett Är flyttade dom till en annan familj tvÄ timmar frÄn Stockholm.
Dom flyttade till min mormor pÄ vintern och dÄ kom dom upp hit till Dalarna och jag lÀrde dom att Äka slalom.
Det Ă€r precis det vi ska göra tillsammans imorgon!❀
 Jag var inte speciellt snĂ€ll nĂ€r jag lĂ€rde dom Ă„ka slalom, jag lurade upp dom i de svarta backarna i KlĂ€ppen och dĂ„ hade dom bara hunnit Ă„kt ett Ă„k barnbacken.
Jag hade sjukt kul för dom ramla och gled pĂ„ rygg ner för hela backen utan att kunna stanna! IstĂ€llet för att hjĂ€lpa dom Ă„kte jag runt och filmade istĂ€llet!😂
Hoppas att ni fÄr ett bra lov, ska försöka uppdatera inlÀgg pÄ bloggen!



Bjuder pĂ„ nĂ„gra sushibilder frĂ„n igĂ„r nĂ€r jag var i Mora med Selvi och Johanna!đŸ€˜đŸ»

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: