Julafton

Heeeye!
Nu är julen slut och det börjar närma sig nyårsafton!🙌🏻
Min jul har varit väldigt mysig! Vi var lite fler personer denna jul än vad vi brukar vara men det var mysigt de med.
I år måste vi varit väldigt snäll för tomten kom med massa paket till oss! 
Vi hade 4 stycken paket var utanför dörren till våra rum på morgonen...
Sedan hade vi massa paket under granen och lite senare på kvällen kom tomten på besök och gav oss ännu fler paket!😍🙈
För mig handlar inte julen bara om att få julklappar som det kanske låter, utan för mig handlar även julen om maten som vi äter och gemenskapen i familjen. Att alla i familjen är samlade och bara myser på tillsammans!❤️
Jag vet att vissa inte firar jul, det är av olika anledningar som tex allas olika tro på saker här i världen men också för att man inte har någon att fira den med.
Jag hade ganska många på min snapchat som skrev ut att 
"julen är inte något för mig" 
" kul att man får fira jul själv" 
"ääääääh skiter i att fira jul i år!"
Men ni som inte firade jul förtjänar också ett "GOD JUL"
Hoppas att eran jul blir bättre nästa år...❤️🎄





Jag hoppas att ni som firade jul hade en bra jul iallafall! Och så vill jag önska er alla en god fortsättning❤️👍🏻
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: