04:15🚜

Heeeye!!
Ganska lÀnge sen jag skrev nÄgot hÀr nu!
Ledsen för det, Àrligt sÄ har jag ingen dÄlig bortförklaring denna gÄng. Jag har varit lat helt enkelt!
Ja mycket har hÀnt sedan jag var i LillhÀrdal sist, jag har varit i VÀrmland med Lucas och hÀlsat pÄ hans syster och hennes tvÄ barn.
Helgen efter de sovde Lucas och Linnea över hemma hos mig och dÄ var vi ute pÄ Bynn förbudet mesta!

Idag var det Lucia Dunket uppe pÄ Idre igen!
Jag var dĂ€r med Kaozelie och Carro men jag var Ă€ven med Neus,Eve,Sandra, och Otto!❀
KvÀllen var vÀldigt lyckad och imorgon ska jag och min familj Äka upp till Idre igen för att Äka sÀsongens första slalom Äk!
LÀngtar sÄ fruktansvÀrt efter att fÄ stÄ pÄ skidorna igen! Dock sÄ Àr klockan 04:10 och jag ska snart upp! Det gÄr verkligen inte att sova! NÄgon mer Àn jag som har problem att somna?

Snart Ă€r det jul och jullov! Under lovet ska jag jobba ganska mycket men ska Ă€ven Ă„ka upp till Lucas en svĂ€ng! 
Bara en vecka kvar att stĂ„ ut i skolan nu, sen har kag klarat hela första terminen av 9:an! Nu Ă€r det bara vĂ„rterminen som vĂ€ntar och en MASSA prov!🙁 Jaja det Ă€r vĂ€l bara att kĂ€mpa pĂ„ sĂ„ att jag tar mig ur grundskolan med hyfsade betyg!

Nu ska jag nog försöka sova igen! Kommer att ramla och bryta alla ben i kroppen imorgon annars! Godnatt!❀

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: