~känslor~

Heeeye!
Idag blev det ett sista minuten inlägg på bloggen.
Jag har inte haft någon tid att skriva förän nu!

På min ask har jag fått väldigt mycket hat på sista tiden.
Jag har dock tagit bort alla dom "frågorna"/de hatet men jag har läst allt och faktiskt så har jag tagit åt mig på vissa kommentarer.
Jag HATAR att visa mina känslor för andra, om jag är ledsen eller mår dåligt vill jag oftast alltid hålla det för mig själv.
Jag vet inte hur man utrycker känslor,inte ens med ord,och det är ganska konstigt för många av er som känner mig vet att jag har väldigt lätt för att prata.
Jag är rädd för att folk ska tycka att jag är dryg om jag berättar eller att dom ska berätta vidare de saker jag säger till dom.
Jag har blivit sviken så himla många gånger nu så jag litar inte på speciellt många alls nu för tiden.
Frågan jag alltid ställt mig är: varför är alla så himla falska mot mig?
Det enda svaret jag har kommit fram till är att jag är annorlunda om man gemför med många andra 15 åringar här i Älvdalen/Mora.
Jag vågar vara mig själv och behöver INTE spela någon annan!
Jag behöver inte dricka alkohol för att ha kul och jag behöver absolut inte knulla runt med massa för att känna mig speciell...
Jag är jag och du är du, ingen kan ändra på de.
Just nu har jag sex kompisar som jag litar på så mycket jag bara kan. Sen har jag även lärt mig att jag kan prata med mamma, har inte vågat/velat de förut.
Hon är faktiskt väldigt bra på att stötta, hon finns alltid där och står alltid kvar på min sida oavsett vad som än händer!❤️
Just nu är jag väldigt trött och kan snart inte hålla mina ögon öppna!
Så därför publicerar jag detta inlägg nu och kollar igenom de imorgon!
Godnatt på er!❤️
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: