•F•R•E•D•A•G•

Heeeye!
Imorgon är de äntligen lördag och jag ska försöka sova länge!
Jag har varit ganska trött denna vecka och därför har jag inte kunnat koncentrerat mig speciellt bra på lektionerna.
Imorgon ska jag även sova över hos en kompis, "haha wow vilken stor grej"kanske ni tycker. Men för mig är det en ganska så stor grej för jag har inte sovit borta hos någon kompis på 6-7 månader!

Denna vecka har inte varit så speciell, jag har börjat klockan 8 varje dag och slutat klockan 3!
Men jag har hittat en bok som jag verkligen ÄLSKAR!!!! 
Förut hatade jag att läsa, det var de tråkigaste jag visste, men nu finns det nästan inget bättre än de.



Nästa helg tror jag att det är, ska jag och Jonna åka till Falun med fritte!
Vi ska åka på en festival som jag inte kommer ihåg vad den heter...
Jag var där förra året med Alva och då var det ganska så roligt, hoppas att det blir mycket roligare i år!

Denna helg kommer att bli ganska lång och skön, för på måndag ska jag åka till Falun så jag är ledig hela dagen från skolan.
Men nu ska jag nog fortsätta att läsa lite, vi hörs på måndag om inte tidigare😘


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: