Första veckan avklarad...

Heeeye!
Idag är det måndag! Och här kommer de inlägg som jag lovat!👍🏼

Förra veckan var en av de värsta veckorna på länge för mig.
Vi började skolan i onsdags och jag är redan helt slut på den.
Som jag säkert nämt tidigare så har vi fått grupper och jag är med i grupp 1.
Till en början blev jag väldigt arg över min grupp, jag hamnade inte med någon utav dom som jag brukar vara med och innan sommarlovet lovade lärarna att alla skulle hamna med dom som man brukar vara med i skolan.
Dock så har jag börjat gilla min grupp nu, den är ganska bra. Men jag har ingen som jag är med och det är väldigt tråkigt.
Inte nog med att jag blev missnöjd med grupperna så blev vårt schema förjävligt.
Man ska inte säga så men det är sant! Vi har 5 minuters rast mellan alla lektioner förutom lunch.
Jag är liksom redan helt slut och har bara gått i skolan i fyra dagar.
När allt kändes helt piss i skolan så blev det inte direkt bättre av att det tog slut mella mig och Sandis.
Tyvärr så kommer jag inte att berätta för någon vad som hände för det är vår sak.
Jag mår bra nu och är inte ledsen längre. 
Just nu är det bara skolan som jag är helt lack på.

Jag hoppas att denna vecka kommer att bli mycket bättre.
Det är bara 1 år kvar nu och de måste jag stå ut! Även alla ni som är i min ålder måste de!
Sattsa på skolan och kämpa in i det sista.
Vi kommer att vara så himla GLADA när allt är slut sen.
Men nu ska jag gå och lägga mig för det har blivit väldigt sent nu de sista dagarna.
Godnatt och såå skriver jag ett inlägg på onsdag igen!❤️
Glöm inte att det blir ett nytt inlägg varje måndag,onsdag och fredag!
Kommer även att lägga upp inlägg vissa andra dagar också men måndag,onsdag och fredag är bestämda dagar.



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: