Nya glassar!💋

Heeej!
Nu har jag varit ivÀg pÄ Ica och köpt tre olika nya glass smaker!
Den första jag tÀnkte prova Àr:
‱Magnum,PINK RASPBERRY!

Chokladen gillar jag inte sÄ mycket, den pÄminner om chokladen pÄ sÄnna hÀr chokladtomtar och dom gillar inte jag! Inuti Àr det hallonsmak vilket jag Àlskar!
Denna glass fĂ„r en 3:a dĂ€rför jag gillar inte chokladen men jag gillar sjĂ€lva  glassen inuti!

NÀsta glass jag ska prova Àr:
‱CALIPPO SHOTS, LEMON & COLA!
Smakerna var goda och denna glass passar mycket bra en varm sommardag!
Denna glass fÄr en 5:a dÀrför jag tyckte om den vÀldigt mycket!

Den sista glassen Àr:
‱DAIM CHOCOLATE!
Denna glass ÄLSKAR jag! Den bestĂ„r enbart av choklad och jag dyrkar chokladglassar!😂
Haha denna glass fÄr en 5:a+ dÀrför den Àr sÄÄÄÄ himla god!
Hoppas att ni gillade detta inlĂ€gg!😂
Kan bara sÀga att jag Àr vÀldigt mÀtt just nu!

Nu har dom tĂ€nt majbrasan som jag ska gĂ„ och titta pĂ„! 
Ha en mysig Valborg alla!😘







Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: