Studenten!🇸🇪

Heeeye!
Ledsen för att jag inte har uppdaterat något men jag tror att det kommer att bli bättre under sommarlovet för då gör jag mycket mer än vad jag gör just nu...

Ni kanske minns att när jag var på språkresa i Malta för två år sedan var jag där med en tjej som heter Ronja...
I alla fall så har Ronja idag tagit studenten och jag fick åka ner till Stockholm och vara en del av den.
Hon var sjukt fin och jag är VÄLDIGT stolt över henne!
Jag har tidigare bara varit på en student och det var när jag var fyra år gammal så det var ganska länge sedan nu.
Det roliga är att jag minns lite utav den studenten...
Jag minns att jag och min kusin Zebastian fick åka lastbil med vår morfar och jag minns även att när vi kommit fram dit vi skulle öppnade morfar dörrarna till lastbilsflaket och där stod det massa folk som dansade och sjöng, det var min morbrors student.
Jag minns det så väl och ändå var jag bara fyra år...
Ronjas student blev den andra studenten jag fick vara med på och det har varit en jätte mysig dag med god mat och mycket skratt!






På kvällen åkte Ronja iväg med sina kompisar och då åkte jag, Kaozelie och Tindra ner till Vaxholm! 
Det var marknad nere vid vattnet, stora ångmaskiner/ångbåtar eller vad dom nu heter?




Mycket folk, ett band som spelade och en underbar kväll med solsken länge.

Några bilder på Kastellet, (stavning).
Där åt vi julbord för några vintrar sedan och i denna byggnad har vissa delar av Pippi Långstrump spelats in.

Hoppas att ni haft en bra dag!❤️
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: